niedziela, 30 sierpnia 2015

Albo Albo TAG


Po długiej przerwie (za którą bardzo przepraszam) pojawiam się z TAGiem o nazwie
"Albo Albo TAG" Mam nadzieję że w ten sposób dowiecie się o mnie czegoś nowego :)


1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?

Pytanie wcale nie jest łatwe. Uwielbiam wiele jednotomowych powieści, jednak wybieram trylogie. To właśnie od takich serii jak "Dary Anioła" czy "Diabelskie Maszyny" zaczęła się moja przygoda z czytaniem. A świadomość, że z ukochanymi bohaterami mogę spędzić nie 500 a 1500 stron jest bardzo budujące!

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
W tym przypadku nie ma to wielkiej różnicy, Nie ważne, jakiej płci jest autor. Najważniejsze by książka miała swój klimat i bym nie mogła się od niej odciągnąć. Jednak patrząc na moją biblioteczkę przeważają w niej kobiety.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
Większość książek kupuję na stronie internetowej Empiku, ale to nie oznacza, że nie korzystam z stron internetowych. Bardzo często zależy to od tego, czy cena na stronie Empiku jest dla mnie odpowiednia. 


4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Oglądnęłam wiele bardzo dobrych filmów nakręconych na podstawie książki np: "Gwiazd Naszych Wina" czy "Zostań, jeśli kochasz" jednak wiele ekranizacji jest niekompletnych i pozbawionych zbyt wielu scen. A więc serial.

5. wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście wolę czytać 5 książek tygodniowo. Mój rekord to 4 książki w tydzień (2430 stron) Więc może niedługo pobiję swój rekord! :) 

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Autorem. Od zawsze lubię pisać i rzeczywiście mi to wychodzi. Jednak nigdy nie znalazłam wystarczająco dużo motywacji i odwagi by zacząć. Mam nadzieję, że moje marzenie kiedyś się spełni!

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Fajnie powrócić do swoich ukochanych pozycji, jednak wolę czytać nowe książki i przenosić się do kolejnych magicznych światów, gdzie poznaję niesamowitych bohaterów. Możliwe, że kolejne powieści zawojują moje serce...

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Do pracy jako sprzedawca książek nadałabym się idealnie! :) Bibliotekarz może i ma ciszę i spokój, jednak nie to dla mnie jest najważniejsze, a kontakt z ludźmi a biblioteki niestety świecą pustkami. No i przebywanie z nowiutkimi perełkami niedawno co wydanymi. Ach to byłby raj na ziemi!!!

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?
Sięgając po fantastykę, moje serce się raduje. Kiedy miałabym czytać coś co by mnie nie interesowało, nie dawałoby mi to żadnej radości. Fajnie sięgnąć po coś nieznanego, jednak moje serce wybiera fantastykę.

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book'i?
Przeczytałam wiele e-booków, jednak książka wygrywa w tej potyczce. Szorstkość papieru, niesamowity zapach, znaki użytkowania, wszystko to sprawia, że fizycznie jeszcze bardziej możemy zagłębić się, poczuć magię jaką roztacza wokół czytelnika, tak niewielka i na pierwszy rzut oka niepozorna KSIĄŻKA...

Na tym zakończę ten TAG. Mam nadzieję że wybaczycie mi moją nieobecność. Już za chwilę rozpoczęcie roku szkolnego, a z nim rozpoczęcie liceum. Mam nadzieję, że znajdę czas na czytanie i systematyczne udzielanie się na blogu.

Pozdrawiam was kochani i życzę udanej, czytelniczej niedzieli! :) ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz