poniedziałek, 27 lipca 2015

LIEBSTER BLOG AWARD




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.




1. Do uniwersum jakiej książki/serii chciałabyś się przenieść?
Hmm jako, że ostatnio czytałam książkę C.J Daugherty, z miłą chęcią przeniosę się do Cimmeri, czyli serii "Wybrani".

2. Jakiej muzyki słuchasz? Masz ulubionych wykonawców?
Słucham rocka, indierocka, metalu, muzyki klasycznej. Tak wiem dziwne połączenie! :) Moimi ulubionymi wykonawcami są Arctic Monkeys, Coma, Happysad, Metalica, Wolfgang Amadeusz Mozart, Johann Pachelbel, Ludwig van Beethoven. Jest tego na prawdę dużo.

3. Którą lekturę szkolną najgorzej wspominasz?
Bardzo trudno czytało mi się "Hobbita". Pomimo iż lubię fantastykę, raczej nie przepadam za krasnoludami i resztą leśnych skrzatów. Nie jest to niestety moja bajka.

4. Najładniejszy tytuł książki to...
"Zostań Jeśli Kochasz". Kiedy ujrzałam książkę Gayle Forman, od razu wiedziałam że ta książka musi być moja. Nie myliłam się i lektura mnie nie zawiodła.

5. Ulubiony i najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
Ulubiony oczywiście język polski, nienawidzę matematyki i nigdy się to nie zmieni. Jestem humanem i jestem z tego dumna!

6. Jeśli mogłabyś nagle zyskać jakąś magiczną moc, byłaby to...
Czytanie w myślach. Tak zawsze o tym marzyłam!

7. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
Kiedy miałam 12 lat jakimś trafem przeczytałam "Zmierzch", potem całą serię, a kiedy ta się skończyłam sięgnęłam po coś innego. Nie minęło wiele czasu, a pokochałam książki.

8. Jeśli musiałabyś jeść tylko jedno danie do końca życia, byłoby to...
Naleśniki z dżemem. Och życie było by wtedy rajem!

9. Gdybyś mogła zmienić zakończenie (albo fragment) jakiejś książki, co byś zmodyfikowała i, przede wszystkim, która książka by to była?
Nic specjalnego nie przychodzi mi do głowy. Wydaje mi się że po prostu byłaby to śmierć bohaterów, których żywiłam sympatią. Taką książką jest np. "Zostań Jeśli Kochasz" (tak wiem znów ta sama książka :D ) Mia traci rodzinę i z tym faktem tak trudno było mi się pogodzić. Strasznie przeżywam takie historie! :(

10. Z jakim książkowym bohaterem umówiłabyś się na spotkanie?
Wydaje mi się że byłby to Adam z "Zostań Jeśli Kochasz. lub Carter z "Wybranych". Oj nie zdecyduję się na jednego! :D Ooo a może Jace Wayland.... Oj to pytanie nie jest dla mnie,  zbyt dużo tych książkowych bohaterów 

11. Gdybyś mogła zmienić się w jakąś magiczną istotę, to stałabyś się...
Odpowiedź może być tylko jedna... Nocnym Łowcą. Nie ma innej możliwości.

Pytania dla nominowanych:
1) Która książka posiada twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?
2) Jaki jest twój/twoja ulubiony gatunek literacki?
3) Wolisz e-booki, czy tradycyjne książki?
4) Ile książek posiadasz?
5) Jaką książę mi polecasz?
6) Bohater książkowy, którego najmniej lubisz?
7) Co wolisz film, czy serial oparty na książce?
8) Jaki jest twój ulubiony film?
9) Czym się zajmujesz w wolnym czasie ? (oprócz czytania)
10) Określ siebie jednym słowem (jeśli to możliwe)
11) Wolisz kawę czy herbatę?

Nominuję


Za nominację dziękuję: Fleur Noir  http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, jestem wzruszona. Postaram się odpowidzieć na pytania, ale czasu mam ostatnio zero, między pracą, zajęciami innymi a kończeniem książki. Ale będę miała na uwadze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie, jednak nie biorę udziału w LBA :)
    Pozdrawiam ciepło, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Na pytania chętnie odpowiem, ale proszę o cierpliwość, bo takie posty na moim blogu pojawiają się raz na jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Postaram się ją zrobić za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację, jest mi niezmiernie miło :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matematyka to zło! Nigdy jej chyba nie zrozumiem. Jakiś czas temu na blogu też odpowiadałam na LBA i było pytanie podobne do tego ostatniego co ty dostałaś; też mogłabym być Nocnym Łowcą:D
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.
    Hobbita i w ogólności Trylogii Tolkiena nie cierpię, jego życie prywatne to dopiero materiał na film... Gatunki, muzyczne, które podałaś wcale się nie wykluczają(sądzę tak po znajomości historii muzyki). Czytanie w myślach było by przekleństwem (dla mnie).

    OdpowiedzUsuń